اولین مجموعه موشک کروز نصر هواپایه به نیروی هوایی ارتش تحویل داده شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 105
نویسنده : علی

 سردار دهقان در مراسم تحویل دهی این موشک ها طی سخنانی با تبریک 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه‌های دفاعی را از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: دانشمندان و متخصصان توانمند سازمان هوافضای وزارت دفاع با روحیه جهادی و انقلابی، نیازمندی‌های راهبردی نیروهای مسلح را در حوزه‌های مختلف تامین می‌کنند.

وی روزآمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح در عرصه رزم هوایی از طریق طراحی، بهینه سازی و ارتقای سامانه ها و تجهیزات را از اولویت‌های وزارت دفاع ذکر کرد و از سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان اوج خودباوری و خوداتکایی فرزندان رشید ملت ایران در وزارت دفاع یاد کرد.

وزیر دفاع گفت: در اجرای فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در تلاشی بی وقفه و موثر، تقویت همه جانبه نیروهای مسلح را وجهه همت خود قرار داده و در این مسیر هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت رو به پیش ما را کُند یا متوقف کند .

سردار دهقان در تشریح موشک نصر هواپایه گفت : این موشک از قابلیت های بالایی برای انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است.

وزیر دفاع با بیان اینکه موشک کروز نصر هواپایه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بالا می‌برد، تصریح کرد: سامانه سلاح نصر هواپایه قابلیت نصب و بهره برداری بر روی انواع جنگنده ها را دارا می‌باشد .

سردار دهقان در پایان با قدردانی از مدیران و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع، از این صنعت پویا، پربار و بازدارنده به عنوان رکن رکین صنعت دفاعی کشور یاد کرد و از همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در به ثمر نشستن این دستاورد مهم تقدیر نمود .



:: برچسب‌ها: نهاجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: